Rozmowa przepustką do awansu
Rozmowa przepustką do awansu Reviewed by Momizat on . W zakładach pracy, które stwarzają możliwości uzyskania awansu, zwykle co najmniej kilku pracowników ubiega się o wyższe stanowisko pracy, co związane jest z aw W zakładach pracy, które stwarzają możliwości uzyskania awansu, zwykle co najmniej kilku pracowników ubiega się o wyższe stanowisko pracy, co związane jest z aw Rating: 0
Jesteś tutaj: Home » Sukces i motywacja » Rozmowa przepustką do awansu

Rozmowa przepustką do awansu

Rozmowa przepustką do awansu

W zakładach pracy, które stwarzają możliwości uzyskania awansu, zwykle co najmniej kilku pracowników ubiega się o wyższe stanowisko pracy, co związane jest z awansem zawodowym i płacowym. Na wyższych szczeblach hierarchii organizacyjnej zarabia się więcej i można cieszyć się szacunkiem współpracowników i podwładnych, zwłaszcza, jeśli rzeczywiście zasłużymy na awans. Często jednak bywa tak, że awans otrzymują pracownicy nowi, którzy po prostu znaleźli się we właściwym miejscu i o właściwym czasie w pobliżu kierownika czy dyrektora, który decydował o awansie.
Punktem zwrotnym w karierze zawodowej pracownika może być rozmowa z przełożonym. Jeśli nigdy nie będziemy odzywać się w sposób bezpośredni do pracodawcy, czy kierownika, nie będziemy mieli z goła żadnych szans na uzyskanie awansu zawodowego. Pracodawca czy osoba decydująca o tym, kto powinien awansować, po prostu nas nie będzie zauważała. Na wyższe stanowisko pracy awansuje wówczas ten, kto będzie wyróżniał się na tle zespołu pracowniczego – oczywiście w pozytywny sposób.
Dla pracodawców i menadżerów rozmowa z podwładnymi ma ogromną wartość. Dzięki niej mogą uzyskiwać informacje zwrotne na różne tematy, które pozwalają im właściwie zarządzać przedsiębiorstwem lub własnym działem. Jeśli pracownik potrafi rozmawiać i często podejmuje rozmowę z przełożonym, będzie miał większe szanse na awans niż osoba, która co prawda rzetelnie wykonuje nałożone na nią obowiązki zawodowe, ale nie potrafi rozmawiać ze współpracownikami czy przełożonymi. Umiejętność przyjmowania informacji zwrotnych i przekazywania ich może być realnym kluczem do awansu. Dzięki temu nasza kariera zawodowa będzie miała szansę nabrać rozpędu i zmierzać w odpowiednim kierunku.
Rozmowa z przełożonym, czy dyrektorem przedsiębiorstwa bywa trudna do przeprowadzenia, zwłaszcza, że ten ostatni może mieć krytyczny stosunek do wszystkiego, co mówią jego podwładni. Awanse na wysokich szczeblach kariery zależą w dużej mierze od tego, czy kierownik lub menadżer potrafią w sposób obiektywny przyjmować informacje zwrotne od pracowników i radzić sobie z krytyką. Muszą być otwarci na sugestie osób, które być może lepiej znają pewne obszary działalności firmy niż oni sami.

0.00 avg. rating (0% score) – 0 votes

Zostaw komentarz


Wokolkariery.pl - wszelkie prawa zastrzeżone
Kontakt | Polityka Cookies
Scroll to top